بیمارستان پیامبران

یکی از حساس ترین تصمیم هایی که در زندگی هر شخصی ممکن است با ان رو به رو شود، انتخاب بیمارستان مناسب برای بستری است. تحت درمان قرار گرفتن در یک بیمارستان می تواند مسئله بسیار مهمی باشد که هر کسی با ان رو به رو است. شما نیز ممکن است این اتفاق برایتان پیش امده باشد که در دو راهی انتخاب بیمارستان قرار بگیرید. معمولا کمتر کسی است که نداند بهترین بیمارستان های کشورمان در تهران قرار گرفته است. البته این امر چندان دور از انتظار نیست زیرا تهران به عنوان پایتخت کشورمان باید هم چنین ویژگی هایی داشته باشد. اما نکته مهمی که در زمان انتخاب بیمارستان وجود دارد، انتخاب بیمارستان های دولتی و خصوصی است. بیشتر مردم به خاطر شایعاتی که در مورد هزینه بیمارستان های خصوصی مطرح می شوند از انتخاب این بیمارستان خودداری می کنند. این در حالی است که اگر شما نگاه درستی به هزینه ها داشته باشید متوجه خواهید شد که هزینه بستری یا مراجعه به بیمارستان های خصوصی تهران مانند بیمارستان پیامبران، چندان نیز بالا نیست. البته شما باید قبل از مراجعه به بیمارستان فوق تخصصی پیامبران یا هر بیمارستان تخصصی دیگری، ابتدا ان را به خوبی بشناسید و سپس تصمیم نهایی خود را برای مراجعه به ان بگیرید. در ادامه بیمارستان تخصصی پیامبران تهران را برای کسانی که مستاق انتخاب این بیمارستان برای مراجعه هستند معرفی خواهیم کرد.


بیمارستان پیامبران


مطالب مرتبط: اجاره سوئیت ارزان در تهران


آشنایی با بیمارستان تخصصی پیامبران تهران


بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران شاید برای مردم ساکن در شهرستان ها یک بیمارستان شناخته شده و مطرح نباشد اما مردم ساکن پایتخت به خوبی از رزرومه و سابقه پر باری که این بیمارستان دارد با خبر هستند.. بیمارستان پیامبران جزو بیمارستان های بسیار بزرگ کشورمان شناخته می شود. این بیمارستان فوق تخصصی در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع و با زیربنای 33 هزار متر مربعی ساخته شده است. به همین خاطر است که این بیمارسنتان در فهرست بزرگ ترین بیمارستان های ایران از نظر وسعت قرار دارد. در سال 1368 بود که پی ریزی های تاسیس این بیمارستان انجام شد و اما این در سال 1381 بود که بیمارستان پیامبران مورد بهره برداری قرار گرفت. بدون تردید اکنون بیمارستان پیامبران یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهران است که شما می توانید برای درمان ان را انتخاب کنید.


بیمارستان پیامبران در آغاز زمان فعالیت خود، 200 تخت خواب فعال برای پذیرش بیماران داشت. اما پس از گذشت سال ها و با افتتاح بخش های مختلف، زمانی که زیر بنای ان به بیشتر از 60 هزار متر مربع رسید، طرفیت ان نیز برای پذیرش بیماران افزایش یافت. اکنون بیمارستان پیامبران دارای 250 تخت فعال برای پذیرش بیماران می باشد. این را نیز اضافه کنیم که این امکان وجود دارد تا در سال های آینده، تعداد تخت های موجود در بیمارستان پیامبران برای پذیرفتن بیماران به 350 تخت نیز برسد که با توجه به ظرفیت هایی که این بیمارستان دارد، تحقق یافتن این امر چندان هم دور از انتظار نیست.


اقامت در تهران برای مراجعه به بیمارستان پیامبران


شاید کمتر کسی به این نکته بسیار مهم و حیاتی توجه کند اما از اصلی ترین مواردی که باید در زمان مراجعه به بیمارستان پیامبران ان را در نظر بگیرید، بحث اقامت در این شهر است. شما باید فکری برای اقامت در پایتخت کنید. البته اگر قصد همراهی بیمار خود به بیمارستان تخصصی پیامبران را دارید. بدون اجاره سوئیت در تهران و اقامت در این شهر، رفت و امد از شهرستان به تهران کار طاقت فرسایی برایتان خواهد بود.


بهتر است ابتدا به خوبی دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران بگردید تا شاید بتوانید در حوالی این بیمارستان یک خانه مناسب خود را اجاره کنید. با اجاره سوئیت در تهران به صورت روزانه، می توانید خیلی راحت در این شهر اقامت داشته باشید. پیشنهاد می کنیم کار اجاره اپارتمان مبله در تهران را با کمک وبسایت های معتبر همچون وبسایت جاباما، اتاقک و وبسایت تهران سوئیت انجام دهید.

منبع خبر :